Avis sur HubSpot | Glassdoor.ca

Avis sur HubSpot

Mis à jour le 17 juil. 2019

Pour filtrer les avis, ou .

826 avis trouvés

4.7
ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
96%
Recommandent à un ami
98%
Approuvent le PDG
HubSpot CEO Brian Halligan
Brian Halligan
707 évaluations
  1. Utile (3)

    "Une super boite et une culture à part"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Channel Account Manager à Dublin, Dublin
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HubSpot à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    La culture de Hubspot permet énormément de flexibilité. Tant que les résultats sont au rdv vous pouvez gérer votre temps comme vous le souhaitez. C’est une boite américaine et il n’y a pas de culture de la “presence”. On apprend également beaucoup de choses (account management/ mentoring/ négociation...) L’ambiance est par ailleurs vraiment tres bonne. Ca bosse dur mais il y a beaucoup de récompenses à la clè La...

    Dérouler

    Inconvénients

    Il faut être capable d apprendre tres vite car il y a beaucoup de choses à connaitre sur le produit / les process/ les soft skills. Il y a néanmoins un super accompagnement pour vous aider

    Conseils à la direction

    Gardez cette culture !

    HubSpot2018-01-02
  2. "Très bonne entreprise et super environnement de travail"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Sales Engineer à Dublin, Dublin
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HubSpot à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Je travaille chez HubSpot depuis 1 ans, directement en contact avec les équipes commerciales. HubSpot me donne la possibilité de travailler à distance quand je le souhaite, nous avons beaucoup de flexibilité. Chez HubSpot nous sommes tous très indépendants et j'aime le fait qu'il n'y ai pas de micro-management. L'ambiance de travail est également un point positif, de nombreux évènements sont organisés pour souder l'équipe...

    Dérouler

    Inconvénients

    Je n'ai pour le moment pas de points négatifs à mettre en avant concernant HubSpot

    HubSpot2017-12-05
  3. "Environnement incroyable"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Technical Customer Support Engineer à Dublin, Dublin
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HubSpot à temps plein depuis moins d'un an

    Avantages

    Hubspot est une structure remarquable dont la culture et les collaborateurs font la force, et qui a su garder ses valeurs intactes malgré son rythme de croissance. Les managers sont très ouverts et à l'écoute des employés, prompts à donner des feedbacks constructifs. Chacun dispose d'une grande autonomie (très bon horaires pour jongler entre vie pro/vie perso, une heure aménagée par jour pour travailler sur des projets...

    Dérouler

    Inconvénients

    Une croissance très rapide qui demande de rester perpétuellement à l'écoute des évolutions des produits et process.

    HubSpot2017-12-05

    Réponse de HubSpot

    December 7, 2017Chief People Officer

    Voyons si je me souviens bien de mon français appris à l'université (avec également l’aide de Google traduction et de ma super collègue). Merci d’avoir rédigé un commentaire et d’aider HubSpot durant cette période de croissance. Je suis ravie de lire ce commentaire sur l’autonomie ...

    Dérouler
  4. Utile (2)

    "Bigger than a startup - smaller than a corporate company (just right)"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Inbound Success Coach à Cambridge, MA
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HubSpot à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    -HubSpot culture is unlike any other I have experienced. Your coworkers are genuinely invested in your success and will extend themselves to ensure you have access to the resources you need. -Unlimited PTO and work from home flexibility, dog friendly office, smoothie bar + coffee garden + beer gardens, 24/7 building access (great for a weekend workout at the onsite gym), onsite dental and vision, dry cleaning pickup/drop...

    Dérouler

    Inconvénients

    -No one works at HubSpot because it pays better than the rest of the industry (it doesn't) but you do stay because you become accustomed to the HubSpot lifestyle. If financial compensation is your key motivator then make sure you are clear with your salary expectations when interviewing. -If you are fresh out of University and looking for an entry level role you will have to pay your dues. The movement through the ranks...

    Dérouler

    Conseils à la direction

    Be more forthcoming about internal mobility and what the process looks like. Help to facilitate transitions from one role/team to another.

    HubSpot2019-07-18
  5. Utile (1)

    "Great company"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Support Specialist 
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HubSpot à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Awesome culture and great learning opportunities

    Inconvénients

    Some roles have do not pay well

    HubSpot2019-07-12
  6. "Great culture in this company"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Inbound Success Coach à Dublin, Dublin
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HubSpot à temps plein depuis moins d'un an

    Avantages

    Great benefits, super managing culture, interesting job

    Inconvénients

    Team spirit can be overrated as there ca be competition between teammates

    Conseils à la direction

    Continue to focus on positive aspects but be more aware of the negative aspects and accept them

    HubSpot2019-07-10
  7. "Great Place to Work!"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Employé anonyme à Singapour
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HubSpot à temps plein depuis plus de 3 ans

    Avantages

    Senior leadership and management is transparent and actions on feedback. Get to work with high performing teams and talented co-workers. The company's mission is to help millions of organizations grow better, but at the same time, the company is also actively helping its employees to grow better.

    Inconvénients

    Things evolve and change at a rapid pace, as expected of a growing SaaS company, so there is a need to constantly stay on the edge and keep up with the latest information.

    HubSpot2019-07-07

    Réponse de HubSpot

    July 9, 2019Chief People Officer

    Thank you so much for sharing your feedback and for helping SingSpot grow. I would echo your point on the pace of change and the relevance of our mission to our employee value proposition. I appreciate all that you do, thanks for the review and for your hard work! -Katie

  8. Utile (1)

    "Principal Account Executive"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Senior Account Executive 
    Recommande
    Point de vue positif
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez HubSpot à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Best corporate culture and management in the software sales game (not to mention best in class product... easiest thing to sell). Fact! Dogs, too!

    Inconvénients

    None - absolutely none of you care about your job and understand this grass is VERY GREEN.

    Conseils à la direction

    None - keep up that UJG and autonomy for sales reps and we will keep schlepping boatloads of software! Cheers!

    HubSpot2019-07-03

    Réponse de HubSpot

    July 7, 2019Chief People Officer

    Love the callout that the grass is green and that you love selling our product-thanks for all that you do for HubSpot, we promise to continue our commitment to UGJ and to rep autonomy as we scale, thanks for your hard work! Sincerely, Katie

  9. "A great place to work and learn - truly AMAZING!"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Manager, Services à Singapour
    Recommande
    Point de vue positif
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez HubSpot à temps plein depuis plus de 3 ans

    Avantages

    Employees trust one another to do their very best in solving for the customers. Very high level of psychological safety which flexibility and autonomy are highly encouraged and, in general, executed well in the workplace. Management is extremely transparent about the direction the company’s heading to and, more importantly, the why behind it. And yes, HubSpot is a company that own up to their mistakes and screw ups...

    Dérouler

    Inconvénients

    No company is perfect in this world. HubSpot is a fast-paced company that change is happening very quickly, sometimes way too fast. Some employees (new and current) can feel overwhelmed because of the constant changes, resulting in stress and burnout.

    Conseils à la direction

    Keep bringing in the right people to the business and put them in the right spot. Double down on transparency and our Culture & Customer Code. Be extra mindful of what every change means to every office we have around the globe. Change management is an art (and science) which is often hard to master but super important.

    HubSpot2019-07-07

    Réponse de HubSpot

    July 9, 2019Chief People Officer

    Thanks for the honest feedback and the push on change management--it's definitely something we are trying to get better at as we scale and grow as a company. And I love that you call out psychological safety and our ownership of the tenets in both the Culture and Customer Codes. We'll ...

    Dérouler
  10. Utile (2)

    "The Service Org is evolving, leadership truly cares, and you matter here"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Success Manager à Portsmouth, NH
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HubSpot à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Yes - there are incredible benefits such as unlimited vacation, barista service, a smoothie bar, snacks galore, etc - but those aren't the true perks of HubSpot. From my experience, I find that Hubspot as an organization truly values its employees - and the Service Org is certainly no exception. I've never been a part of an organization that focuses so much on its talent, offering vast learning opportunities as well...

    Dérouler

    Inconvénients

    This isn't a con, but a general note to new hires: you're the captain of your growth and development here, so it's truly worthwhile to take advantage of the many opportunities (such as HubSpot's learning and development programs).

    HubSpot2019-06-21

    Réponse de HubSpot

    June 27, 2019Chief People Officer

    This is beautifully articulated, thanks for taking the time to share this with folks interested in Customer Success at HubSpot. We're so glad to have you helping our customers grow better, and I would echo your point that our CSM team is highly consultative and empowered to help our ...

    Dérouler
826 avis trouvés