Travailler chez Glassdoor | Glassdoor.ca

Présentation de Glassdoor

Mill Valley, CA (États-Unis)
De 501 à 1 000 employés
Recruit Holdings
2007
Entreprise non cotée en bourse
Internet
Ne sait pas / non applicable

Actualités de l'entreprise

  • company-updates.categories.company-news

    Since Glassdoor was founded, we have been focused on driving transparency in the workplace: salary transparency in particular has been a cornerstone of what we offer. And we continue to believe that increasing workplace transparency is our biggest opportunity to create positive change in and out of Glassdoor. Today, we are excited to progress forward on transparency by sharing salary ranges for all roles at our company. We are also going a step further with our senior executive team and sharing their individual base salary. The ultimate goal of salary transparency is two fold: we want to continue to hold ourselves accountable, and we want to create societal change by inspiring employers around the world to take action to reach greater pay equity. With greater workplace transparency, we empower people with the right information so that they can make the right decisions for their careers.

  • company-updates.categories.employee-story

    To celebrate National Hispanic Heritage Month, Glassdoor is highlighting several influential employees within the Latinx community across our marketing, engineering, product, and workplace experience verticals throughout September and October. These leaders are diverse, passionate, and driven, and are incredible examples of how the Latinx community isn’t monolithic. This week, read a Q&A with our ENT Branding Specialist, Frank Delgado!

Tout afficherTout afficher

Avis des employés Glassdoor

  • « Une entreprise avec de vraies valeurs, une superbe culture et bienveillante! »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Customer Success Manager - Paris (France)
    Employé actuel - Customer Success Manager - Paris (France)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Glassdoor à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    J'ai rejoint Glassdoor pour ses valeurs, sa mission auprès des candidats, sa culture de la transparence et l'ambiance multi-culturelle. Une belle opportunité aussi de rejoindre une équipe dynamique à Paris au sein d'un bureau en croissance.
    De manière générale, les gens comptent, se valorisent et se respectent mutuellement.

    Les + : salaires attractifs, bonne localisation, horaires flexibles, l’accent est mis sur le développement personnel. Les team buildings à Chicago, Londres, Dublin sont de belles opportunités aussi!

    Inconvénients

    Rien de particulier à signaler pour l'instant

    Conseils à la direction

    Maintenir cette culture de la transparence sur le long terme et rester à l'écoute des collaborateurs

Voir les 741 avis

Entretiens chez Glassdoor

Expérience

Expérience
79%
7%
14%

Obtenir un entretien

Obtenir un entretien
55%
29%
10%
2
2
1
1

Difficulté

3,1
Moyenne

Difficulté

Difficile
Moyenne
Facile
  1.  

    Offre acceptée
    Expérience positive
    Difficulté moyenne

    Candidature

    J'ai postulé en ligne. J'ai passé un entretien à Glassdoor.

    Entretien

    Phone screens with recruiter and product team before an on-site interview. On-site interview included 1:1 with different members of the team and ended with a panel presentation. Recruiter was very helpful during the entire process.

    Questions d'entretien d'embauche

Voir les 924 entretiens d'embauche

Prix et distinctions de Glassdoor

  • Best Job Site, About.com, 2013
  • Best Employment Website Winner, Webby's, 2012
  • Best Place to Work, North Bay Business Journal, 2015
  • Best Employment Website Winner, Webby Awards, 2013
  • Best Place to Work, North Bay Business Journal, 2014
Voir plus

Vous travaillez chez Glassdoor ? Partagez vos expériences

Glassdoor
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Cliquez pour noter
ou