Avis sur Yell | Glassdoor.ca

Avis sur Yell

Dernière mise à jour : 9 décembre 2017
269 avis

Filtrer

Filtrer

Contrat PermanentTemps Partiel

4,4
StarStarStarStarStar
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
Recom­mandent
Approuvent le PDG
Yell UK CEO Richard Hanscott
Richard Hanscott
160 Évaluations

269 Avis des employés

Trier: PopulairesÉvaluationDate

  1. « Poor, high pressure from management very little support. Also ask new starts to put positive review on here week1. »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Digital Account Manager - Field, BC
    Ancien employé - Digital Account Manager - Field, BC
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Aucune opinion sur PDG

    J'ai travaillé chez Yell en Contrat Permanent (Moins d'un an)

    Avantages

    Decent salary good earning potential however the money is not worth the long hours and pressure better jobs with good work life balance....

    Inconvénients

    High pressure all the time, long hours never able to switch off. Lots of customer complaints which are left to you to pick up even if not you who caused the complaint and still expected to bring in massive targets.

    Conseils à la direction

    Be realistic support staff rather than using pressure tactics.


  2. « I have been working at Yell full-time »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Employé anonyme
    Employé actuel - Employé anonyme
    Recommande
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Pendant plus de 5 ans)

    Avantages

    The managers, the environment, bonus & leave early on Fridays.

    Inconvénients

    Targets some times too high


  3. « Very good company to work for. Would recommend to anyone. »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Senior Account Manager - Telford, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Senior Account Manager - Telford, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Pendant plus de 5 ans)

    Avantages

    The work life balance is very good and you have the chance to earn as much as you want if you are willing to go the extra mile.

    Inconvénients

    No real cons working here. Some processes are frustrating but nothing that's a real "con" I can't think of any real cons.

    Conseils à la direction

    Keep up the good work. The management structure is brilliant and everyone has an open door policy and are more than approachable.


  4. Ceci vous a été utile ? La communauté a besoin des contributions de chacun – Ajouter un Avis anonyme


  5. « Great Place to work »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Digital Marketing Manager - Birmingham, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Digital Marketing Manager - Birmingham, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue neutre
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Plus d'un an)

    Avantages

    The managers, the environment, bonus & leave early on Fridays.

    Inconvénients

    The thought of not hitting target.

    Conseils à la direction

    Great environment, Martin is a great department manager! Keep it up.

    Réponse de Yell

    10 déc. 2017 – Head of Customer Onboarding

    Thank you for the review, we are pleased to hear that you feel this is a great place to work and we will pass on your feedback to Martin.


  6. « Sinking Ship »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Product Support Specialist - Reading, Angleterre (Royaume-Uni)
    Ancien employé - Product Support Specialist - Reading, Angleterre (Royaume-Uni)
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Aucune opinion sur PDG

    J'ai travaillé chez Yell en Contrat Permanent (Plus d'un an)

    Avantages

    Yell is a good for getting experience which will help you get your next job
    Easy to move to different departments
    Friendly people
    You finish work promptly and rarely go home thinking about it

    Inconvénients

    Alot of redundancies followed by hiring more people
    Not really progression chances, you can only move sideways mostly
    Can be very cliquey. Mostly between managers

    Conseils à la direction

    Pay more attention to your staff


  7. « Great place to work »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Employé anonyme
    Employé actuel - Employé anonyme
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Pendant plus de 10 ans)

    Avantages

    Leadership focus people pay challenges

    Inconvénients

    Happy with everything. Great place to work.

    Conseils à la direction

    Keep up the hard work and support


  8. « South London Premise »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Premise - Londres, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Premise - Londres, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    I am so happy in my role. The company is the best to work for, my team are truley wonderful, and my manager is an expert at what she does.

    Love it here!!

    Inconvénients

    Long hours, but this is so that you are prepared for every call and understand each business fully. Making you the 'Top Gun' standard that Yell expect.

    Réponse de Yell

    10 déc. 2017 – Head of Customer Onboarding

    Thank you for the review, it’s great to hear that you are enjoying your role with us and that you have a wonderful team and Manager. We understand that at times the working hours can be long but as... Voir plus


  9. « Reviews don't tell the full story »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Employé anonyme
    Employé actuel - Employé anonyme
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Désapprouve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Pendant plus de 3 ans)

    Avantages

    most of the staff are great people, who try to make work enjoyable and work hard with what products, skills and resources are available

    Inconvénients

    sales - double glazing salesmen at the best (not always the sales teams fault)
    production - dont believe the recruitment ads, you are to be a grunt, trained on the minimum needed, you are not website designers, you fill in forms and off to India it goes to have a template filled out to your instructions.

    ever increasing targets that make no sense...

    i could go on and on.

    i implore and applicants to think again, this is not the employer they make themselves look.

    Conseils à la direction

    get your heads out the sand, look at what your changes are doing, accept the products aren't good value and that's the main reason the Net Promoter Score (NPS) is so low, stop making changes for the sake of it and to justify your employment


  10. « Web Support Specialist »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Employé anonyme
    Ancien employé - Employé anonyme

    J'ai travaillé chez Yell en Contrat Permanent (Pendant plus de 3 ans)

    Avantages

    Higher pay than other employers

    Inconvénients

    No work life balance and lots of management transfers

    Réponse de Yell

    10 déc. 2017 – Head of Customer Onboarding

    Hi,

    Thank you for the review, it isn’t clear from the review when you left the business, but we are pleased to hear that your experience was a positive one.

    In terms of your feedback one of... Voir plus


  11. « Needs to improve.....a lot »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Employé anonyme
    Ancien employé - Employé anonyme

    J'ai travaillé chez Yell en Contrat Permanent

    Avantages

    Good training and people, and staff

    Inconvénients

    Products do not work, Double Glazing Salesman feel to the role, long hours

    Réponse de Yell

    10 déc. 2017 – Head of Customer Onboarding

    Hi

    Thank you for the review. It’s disappointing to see that things didn't work out for you at Yell, although we are grateful for the acknowledgement and compliments on our training and people. It... Voir plus


Affichage 269 de 276 avis
Réinitialiser les filtres