Avis sur Yell | Glassdoor.ca

Avis sur Yell

Dernière mise à jour : 17 octobre 2017
257 avis

Filtrer

Filtrer

Contrat PermanentTemps Partiel

4,5
StarStarStarStarStar
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
Recom­mandent
Approuvent le PDG
Yell UK CEO Richard Hanscott
Richard Hanscott
150 Évaluations

257 Avis des employés

Trier: PopulairesÉvaluationDate

  1. «Poor, high pressure from management very little support. Also ask new starts to put positive review on here week1.»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Digital Account Manager - Field, BC
    Ancien employé - Digital Account Manager - Field, BC
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Aucune opinion sur PDG

    J'ai travaillé chez Yell en Contrat Permanent (Moins d'un an)

    Avantages

    Decent salary good earning potential however the money is not worth the long hours and pressure better jobs with good work life balance....

    Inconvénients

    High pressure all the time, long hours never able to switch off. Lots of customer complaints which are left to you to pick up even if not you who caused the complaint and still expected to bring in massive targets.

    Conseils à la direction

    Be realistic support staff rather than using pressure tactics.


  2. «Digital Account Manager»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Digital Account Manager - Poole, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Digital Account Manager - Poole, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif

    Je travaille chez Yell à plein temps (Plus d'un an)

    Avantages

    Great earning potential. Training course is thorough and extremely helpful with a good support system and high level of standards. Good flexibility

    Inconvénients

    None I can think of

    Conseils à la direction

    n/a


  3. «great employer & team»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Employé anonyme - Reading, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Employé anonyme - Reading, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Plus d'un an)

    Avantages

    fun & hard working environment

    Inconvénients

    always busy - but in a positive way


  4. Ceci vous a été utile ? La communauté a besoin des contributions de chacun – Ajouter un Avis anonyme


  5. «Yell - simply brilliant»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Account Manager - Londres, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Account Manager - Londres, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    Best training course ever been on

    Inconvénients

    None at all to my knowledge

    Conseils à la direction

    Keep doing what your doing


  6. «Working at Yell»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Digital Account Manager - Londres, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Digital Account Manager - Londres, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Plus d'un an)

    Avantages

    Yells a brilliant company to work for, I have learnt a huge amount over the last few months working as a Digital Account Manager. The recruitment process through to the 8 week onboarding was very professional throughout, people generally want you to succeed, and give you all the tools and help that you need. The products are fantastic, and overall its a great company to work for.

    Inconvénients

    I cannot think of downsides at the moment, if your happy to put the hours in and follow the process, you are rewarded accordingly.

    Conseils à la direction

    keep doing a great job, developing people, and developing great products!


  7. «Tele Marketing Consultant»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Tele Marketing Cnsulant - Belfast, Irlande du Nord (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Tele Marketing Cnsulant - Belfast, Irlande du Nord (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Pendant plus de 3 ans)

    Avantages

    Great atmosphere and working environment with great bonus potential

    Inconvénients

    Continuous development of training .

    Conseils à la direction

    Keep going the way were going


  8. «Still here after 25 years!»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Senior Talent & Development Consultant - Reading, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Senior Talent & Development Consultant - Reading, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Pendant plus de 10 ans)

    Avantages

    I started working at (then) Yellow Pages on a 4 week contract doing data entry over 25 years ago. Somehow I never left, and am now a Talent & Development Consultant. I've been part of the business' transformation from print giant to the UK's largest digital advertising agency for SMEs, particularly in the area of training. This has included a lot of training & development to be able to perform this role. It's been at turns challenging, exciting , occasionally infuriating, but never boring. As anyone who has been here this long will testify, it's the people who make the business: The dedication of trying to provide the best advertising solutions for SMEs runs right through the company and has kept us going through good times and not so good.

    Inconvénients

    It has taken a while for us as a business to truly understand that we are no longer the dominant force with a captive audience but one competitor in a fierce and fast moving marketplace: Some projects and initiatives have frustrating idiosyncrasies which can make delivery challenging. We are still learning to operate outside of traditional work siloes, and challenging things that have been done a certain way for so long that no one can remember why can be frustrating. But it makes it fun, too. We are also completely addicted to TLAs (Three Letter Acronyms)

    Conseils à la direction

    Keep listening to your people


  9. «No job but great experience»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Digital Consultant - Peterborough, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Digital Consultant - Peterborough, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Aucune opinion sur PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    Brillitant Recruiter
    Great product range
    Easy going recruitment process
    Good basic pay
    Great company perks

    Inconvénients

    Unorthodox personality test...They looked past this based on results from accompanied assessments.

    Conseils à la direction

    FAITH FINNEY helped me through my journey with the recruitment process. It was great to see the recruitment process was different from the traditional methods. I didn't get the pleasure to work with the Senior team but upon meeting the RSM and Team manager, I can see them being very supportive and approachable.


  10. «Great place to work»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Employé anonyme - Reading, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Employé anonyme - Reading, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Plus d'un an)

    Avantages

    Open, friendly flexible - people really do work by the values

    Inconvénients

    Compared to experience at other organisations, there are none really.

    Conseils à la direction

    Keep doing what you are doing - it is working well


  11. «Tele Marketing Consultant»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Tele Marketing Consultant - Belfast, Irlande du Nord (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Tele Marketing Consultant - Belfast, Irlande du Nord (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue positif
    Aucune opinion sur PDG

    Je travaille chez Yell à plein temps (Plus d'un an)

    Avantages

    Overall great company to work for.

    Inconvénients

    Despite me personally struggling there isn't any!

    Conseils à la direction

    Keep up the good work!


Affichage 257 de 264 avis
Réinitialiser les filtres