Travailler chez Yell | Glassdoor.ca

Présentation de Yell

www.yell.com
Reading, Angleterre (Royaume-Uni)
Entre 1 001 et 5 000 employés
1966
Entreprise non cotée en bourse
Édition
Entre 100 et 500 millions de dollars US par an
Creare, ReachLocal, Checkatrade

Avis sur Yell

4,3
StarStarStarStarStar
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
Recom­mandent
Approuvent du PDG
Yell UK CEO Richard Hanscott
Richard Hanscott
188 Évaluations
  • « Poor, high pressure from management very little support. Also ask new starts to put positive review on here week1. »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Digital Account Manager - Field, BC
    Ancien employé - Digital Account Manager - Field, BC
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Aucune opinion sur PDG

    J'ai travaillé chez Yell en Contrat Permanent (Moins d'un an)

    Avantages

    Decent salary good earning potential however the money is not worth the long hours and pressure better jobs with good work life balance....

    Inconvénients

    High pressure all the time, long hours never able to switch off. Lots of customer complaints which are left to you to pick up even if not you who caused the complaint and still expected to bring in massive targets.

    Conseils à la direction

    Be realistic support staff rather than using pressure tactics.

Voir les 315 avis

Entretiens chez Yell

Expérience

Expérience
84%
4%
12%

Obtenir un entretien

Obtenir un entretien
63%
15%
12%
5
3
2

Difficulté

3,4
Moyenne

Difficulté

Difficile
Moyenne
Facile
  1.  

    Entretien de Digital Account Manager

    Employé anonyme - Birmingham, Angleterre (Royaume-Uni)
    Offre acceptée
    Expérience positive
    Difficulté moyenne

    Candidature

    J'ai postulé via une recommandation d'un employé. Le processus a pris une semaine. J'ai passé une entrevue à Yell (Birmingham, Angleterre (Royaume-Uni)) en avril 2018.

    Entretien

    The Interview process is very well thought out which consists of a telephone screening which I gather is to find out if you have the initial skills to be with the company and then you have to complete some test online, once that's done you're invited for a face to face which that process takes 3 hours.
    the whole process has shown me that Yell are very serious about who they bring in to represent them hence why you'll have to go through these interview processes

    Questions d'entretien d'embauche

    • how would you react if you didn't hit your target.   1 réponse
Voir les 91 entretiens d'embauche

Prix et distinctions de Yell

  • Best Places to Work, Glassdoor, 2016
  • Telesales Team of the Year - Gold Award, ISMM, 2016
Voir plus

Vous travaillez chez Yell ? Partagez vos expériences

Yell
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Cliquez pour noter
ou