Avis sur Zendesk | Glassdoor.ca

Avis sur Zendesk

Mis à jour le 17 oct. 2019

Pour filtrer les avis, ou .

4.3
ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
83%
Recommandent à un ami
95%
Approuvent le PDG
Zendesk CEO Mikkel Svane
Mikkel Svane
374 évaluations
  1. Utile (1)

    « choose a good office (regional HQ) »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Velocity Account Executive 
    Recommande
    Point de vue positif
    Pas d'avis sur le PDG

    J'ai travaillé chez Zendesk à temps plein plus d'un an

    Avantages

    good product, good general company direction many people to learn from across the company (global) lots of incentives for sales people known in the tech industry

    Inconvénients

    employees in non-regional HQ offices are pretty much an after-thought unless you have a really strong manager who cares. salary is also not aligned globally

    Conseils à la direction

    invest in career development for employees in offices other than regional HQs

    Zendesk2019-09-10
  2. « Work hard, zen hard »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Employé anonyme 
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Zendesk à temps plein

    Avantages

    If you like a challenge and good software, you'll like zendesk. Sharp, sympathetic people at the top.

    Inconvénients

    Growing pains and internal team collab is variable at best.

    Conseils à la direction

    Encourage creative and collaborative activities across teams.

    Zendesk2019-01-10
  3. « Great company with employee happiness in mind! »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
     
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Zendesk à

    Avantages

    Zendesk is awesome! The culture here is very fast paced, however the work life balance is great (varies by team and means get obviously). There are always activities going on and a company happy hour at least once every week. There are snacks and lunch and learns often so you can meet and learn more about other departments here. Here are other things that are awesome here: Competitive pay Employee engagement... Workplace is nice Brand is amazing Snacks are great

    Dérouler

    Inconvénients

    The sf location is in the tenderloin however there are employees/contractors walking around to make sure you feel / are safe

    Conseils à la direction

    Create more structure around career paths / growth

    Zendesk2019-10-18
  4. « Consistently challenged + Growth options »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Success Associate à South San Francisco, CA
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Zendesk à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Challenged Daily Company growth Culture Diversity & Inclusion Organizational alignment & transparency Exceptional Leadership Internal mobility Great benefits

    Inconvénients

    No real complaints at the moment!

    Conseils à la direction

    As we've continued to grow exponentially, I'm proud that are brand and culture remain the same and hold true to our values as this is not an easy task for a company of this size to retain. Love being here and look forward to contributing to Zendesk's growth and success in the years to come!

    Zendesk2019-10-16
  5. Utile (1)

    « Growing company with great career advancement with a start up culture! »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Recruiter à Madison, WI
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Zendesk à temps plein depuis moins d'un an

    Avantages

    fast-paced, growing, collaborative, promotes within (as long as you perform above expectations), managers are great, compensation is competitive, benefits are great, company stock offered when starting.

    Inconvénients

    Sometimes employees can be cliquey, but there are always people you can find that are not in them. I wish they had more of a consistent policy for working from home some days of the week - it really depends on your manager more than anything.

    Zendesk2019-10-09
  6. « Best Company to work with »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Technical Architect à Bangalore
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Zendesk à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Work, Culture, People, Work-Life balance, Perks and Facilities

    Inconvénients

    Couldn't think of anything now

    Zendesk2019-10-03
  7. Utile (1)

    « Lots of good things happening here, needs to adapt to next phase of growth »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Prefer Not to Say à San Francisco, CA
    Recommande
    Point de vue positif
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez Zendesk à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Overall, this is a great company. Lots of talented people across the organization working on a product that can (and does) do some good. While the Tenderloin is a challenging place to be located, the leadership does care about our neighbors and employee safety.

    Inconvénients

    401k match is low Cross team collaboration is sometimes difficult and overly political - some groups are very collaborative, some are not Some disconnect between expectations of people who've grown up with the company and folks coming in with more experience in different organizations

    Zendesk2019-10-12
  8. « Consistent company for employees and customers »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Senior Account Executive à Paris
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Zendesk à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Got the basics pretty right: good and always improving products, happy customers and well-treated employees that provide support to each other and are satisfied at the company.

    Inconvénients

    Usual constraints associated with rapid growth.

    Zendesk2019-10-01
  9. « Great place to work »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    Employé actuel - Manager 

    Je travaille chez Zendesk à temps plein

    Avantages

    Colleagues. Really smart people. Culture--innovative, hard-working & fun. Product. Intuitive; something to be proud of. Work/life balance. Leadership.

    Inconvénients

    None that I can think of.

    Zendesk2019-10-15
  10. Utile (1)

    « Still ok, but been a lot better »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Advocate à Manille, Manila
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre

    Je travaille chez Zendesk à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Cool product, with a lot of potential to grow in the market. Culture is still ok

    Inconvénients

    Well being of employees are starting to leave the priority. A lot of micro management starting to happen. Some regions have better benefits and budget than others. Disregard to some regions. Slowly but surely advocacy is becoming a BPO type environment.

    Zendesk2019-10-14
470 avis trouvés
</>Intégrer