Avis sur Liveops | Glassdoor.ca

Avis sur Liveops

Mis à jour le nov. 9, 2019

Pour filtrer les avis, ou .

3.4
59%
Recommandent à un ami
67%
Approuvent le PDG
Liveops CEO Greg Hanover
Greg Hanover
45 évaluations
  1. « Interim »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    Ancien employé - Customer Service Representative 

    J'ai travaillé chez Liveops à temps partiel plus de 3 ans

    Avantages

    Flexible, part-time, fills necessary finance gap

    Inconvénients

    Few calls depending on the season

    Liveops2019-11-09
  2. « Great opportunities to learn & grow. »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Senior Director à Fredericton, NB
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Liveops à

    Avantages

    All employees have a passion for the company and customer service industry. While management has undergone some changes, the team have right balance between short-term and long-term objectives. A strong commitment on investing in product, people and process. The team genuinely care about customers, partners, and fellow employees.

    Inconvénients

    A lot of change in last 10-months. If you're someone who doesn't like change, might be seen as a con. I personally welcome change provide it gets the company a step closer to its goals. We are making leaps ahead.

    Conseils à la direction

    Keep driving forward with same commitment, focus and determination.

    Liveops2015-07-14
  3. « Fun, Interesting work »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Staff Engineer 
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Liveops à temps plein depuis moins d'un an

    Avantages

    A minimum of required process, generally provided with the resources to get what needs doing done. Love the people I work with, tonnes of smart and talented folks.

    Inconvénients

    Some recent turbulence around leadership, but this is improving. With a lack of process there was also, at times, a lack of drive or direction. Sometimes administrative stuff takes a while to turn around.

    Liveops2014-07-23
  4. Utile (5)

    « Not the best at home job »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Service à Scottsdale, AZ
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez Liveops à temps partiel depuis plus de 3 ans

    Avantages

    Set your own hours so you have time for your family/friends.

    Inconvénients

    Pay is based on minutes per call. If no call comes in, you don't get paid.

    Liveops2019-09-21
  5. Utile (3)

    « Would never go anywhere else! »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Agent Results Advocate 
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Liveops à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Benefits, culture, values, everything about Liveops is amazing!

    Inconvénients

    ARA's hourly pay does not coincide with their job duties.

    Conseils à la direction

    Sit in a day of the life of an ARA to determine if the pay is matched with job duties and requirements.

    Liveops2019-08-31
  6. Utile (1)

    « Fantastic Company to Work For! »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Client Results Associate à Saint Louis, MO
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Liveops à temps plein depuis moins d'un an

    Avantages

    Forward Thinking, Great Opportunities, Amazing Culture, Fantastic Benefits, Work Life Balance, People Focused

    Inconvénients

    There are NO cons I can think of!

    Conseils à la direction

    Keep the momentum going - love the path we’re on!

    Liveops2019-09-02
  7. Utile (9)

    « Company is falling apart, culture is dying. »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Employé anonyme à Scottsdale, AZ
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    N'approuve pas le PDG

    Je travaille chez Liveops à temps plein depuis plus de 3 ans

    Avantages

    A few big enterprise clients! ... brought in by people who are no longer here.

    Inconvénients

    There is a lot of negativity around this company right now internally. I have been here more than 3 years, less than 5, but am evaluating options . Here are the things that bother me. You can decide if they are deal breakers or not: 1: Our first-time CEO decided to whack the entire corporate marketing team in oregon, with no explanation. They were some of the more aggressive and forward-thinking growth mindset... folks we had. Supposedly this mindset is valued, but not in practice. 2: Three new c-level hires were made, without the folks who'd roll into these roles being told about it! I know first-hand that this angered a lot of people. Why is a $60M company hiring a full c-suite?? I thought we were lean and mean. 3: Two other long-standing c-suite members who have been a key part of what little growth we have had are now being canned, along with other key finance and Agent Experience personnel. One of these people brought in what i think is our largest client, another used to be a part of our awesome marketing team, another has a ton of internal knowledge. I realize this company has a history of ceo turnover and is reticent to make a change, but they made a bad hire two years ago.

    Dérouler

    Conseils à la direction

    I believe the above paragraphs speak for themselves.

    Liveops2019-09-07
  8. « Customer service »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Independent Contractor à El Paso, TX
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Liveops à temps partiel plus de 8 ans

    Avantages

    Freedom to schedule your own hours

    Inconvénients

    Irregularity of salary at times

    Conseils à la direction

    May consider transitioning to VOIP if haven’t already.

    Liveops2019-07-06
  9. Utile (1)

    « Work at home »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Opportunités de carrière
    Employé actuel - Customer Service Representative 

    Je travaille chez Liveops à temps partiel

    Avantages

    Too soon to tell how well or how many calls

    Inconvénients

    A lot of emails from the start

    Liveops2019-06-11
  10. Utile (1)

    « High stress »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Manager à New York, NY
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Pas d'avis sur le PDG

    J'ai travaillé chez Liveops à temps plein plus de 8 ans

    Avantages

    Flexibility, decent pay, good people

    Inconvénients

    High stress, always “on call”. Having to work even when you are off.

    Conseils à la direction

    Employees need work life balance!

    Liveops2019-06-26
443 avis trouvés
</>Intégrer