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Présentation de HomeServe UK

Vous travaillez ici ? Obtenez un Compte Employeur gratuit
Walsall, Angleterre (Royaume-Uni)
Entre 1 001 et 5 000 employés
1993
Filiale ou unité d'exploitation
Réparation et entretien généraux
Entre 500 millions et 1 milliard $ (USD) par an
Inconnu

Avis sur HomeServe UK

4,5
StarStarStarStarStar
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
Recom­mandent
Approuvent le PDG
HomeServe UK CEO Martin Bennett
Martin Bennett
392 Évaluations
  • Utile (1)

    « Excellent company to work for »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Employé anonyme
    Employé actuel - Employé anonyme
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HomeServe UK à plein temps

    Avantages

    customer focused & people focused

    Inconvénients

    since being at Homeserve I have not experienced any cons

Voir les 535 avis

Entretiens chez HomeServe UK

Expérience

Expérience
87%
5%
8%

Obtenir un entretien

Obtenir un entretien
45%
16%
12%
12
8
6

Difficulté

3,0
Moyenne

Difficulté

Difficile
Moyenne
Facile
  1. Utile (1)  

    Entretien de Senior SEO & Content Manager

    Employé anonyme - Walsall, Angleterre (Royaume-Uni)
    Offre acceptée
    Expérience positive
    Entretien dificile

    Candidature

    J'ai postulé via un recruteur. Le processus a pris 5 semaines. J'ai passé une entrevue à HomeServe UK (Walsall, Angleterre (Royaume-Uni)) en octobre 2017.

    Entretien

    I originally applied for a different role, but HomeServe’s Recruitment Operations Team Leader (Vicki), spotted that my skillset would be a good fit for the Senior SEO & Content Manager role. So, after a quick phone call, Vicki set up an interview with the Head of Communications.

    My first interview was competency based, but felt extremely friendly and informal; which really made the whole experience a happy one.

    The second interview was with the Brand Director and involved a presentation task (which was in-depth, but I really enjoyed putting together) – and again, it felt very friendly and informal.

    From the first phone call with Vicki, through to interviews with the Head of Communications and the Brand Director - this has been the best recruitment process I've experienced (and not just because I got the job): All involved have been very friendly, approachable, and their passion for HomeServe is truly contagious.

    I also wanted to note that throughout the process, Vicki has been constantly at hand to answer any questions – she’s organised, super friendly and fantastic at her job.

    Questions d'entretien d'embauche

Voir les 65 entretiens d'embauche

Prix et distinctions de HomeServe UK

  • Best Place to Work, Express and Star Business Awards, 2017
  • Best Places for Marketers to Work, Marketing Week, 2017
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