Travailler chez Holiday Extras | Glassdoor.ca

Présentation de Holiday Extras

Vous travaillez ici ? Obtenez un Compte Employeur gratuit
Hythe, Kent, South East England, Angleterre (Royaume-Uni)
Entre 501 et 1 000 employés
1983
Entreprise non cotée en bourse
Voyages et tourisme
Entre 100 et 500 millions de dollars US par an
Inconnu

Avis sur Holiday Extras

4,2
StarStarStarStarStar
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
Recom­mandent
Approuvent le PDG
Holiday Extras CEO Matthew Pack
Matthew Pack
75 Évaluations
  • «Positive and uplifting working environment»

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Employé anonyme
    Employé actuel - Employé anonyme
    Recommande
    Point de vue neutre
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Holiday Extras à plein temps

    Avantages

    For call centre work the company make you feel important and create a good working environment. The culture of the company is also very good.

    Inconvénients

    Working on the phones can sometimes be repetitive but that is the nature of the work.

    Conseils à la direction

    Create a clear path for those looking to progress, there are many ambitious people within the business

Voir les 98 avis

Photos chez Holiday Extras

Holiday Extras photo de : We're building the future of travel
Holiday Extras photo de : Table Football, table tennis and playing pool are big past times here - great way to break up the day and flex your brain every now and again...
Holiday Extras photo de : Raising money for Abbie's Army #selfiemonday
Holiday Extras photo de : Food is always a winner.
Holiday Extras photo de : Our Finance Team volunteering at Ronald McDonald House
Holiday Extras photo de : Start of Summer Feast!
Afficher toutes les photosTout afficher

Entretiens chez Holiday Extras

Expérience

Expérience
86%
6%
6%

Obtenir un entretien

Obtenir un entretien
64%
14%
7%
7
7

Difficulté

2,6
Moyenne

Difficulté

Difficile
Moyenne
Facile
  1.  

    Entretien de Social Media

    Candidat à l'entretien anonyme
    Pas d’offre d’emploi
    Expérience neutre
    Entretien facile

    Candidature

    J'ai postulé en ligne. Le processus a pris 2+ mois. J'ai passé une entrevue à Holiday Extras.

    Entretien

    In total I had 2 telephone calls, 1 group assessment day, and 1 solo interview. The total process from first call to feedback took 2 months. Everyone I spoke too at Holiday Extras were super friendly and encouraging and my interview experiences were very positive. However there was an huge lack of communication in between assessments, calls and interviews and it did feel like they couldn't be bothered. A bit more contact would have been appreciated. In summary, the interviews are positive, beneficial and non stressful but expect delays and non replies while you wait for the verdict.

    Questions d'entretien d'embauche

Voir les 15 entretiens d'embauche

Prix et distinctions de Holiday Extras

  • 100 Best Companies to Work For, Best Companies Group, 2017
  • Best Companies Special Award for Wellbeing, Best Companies Group, 2017
Voir plus

Vous travaillez chez Holiday Extras? Partagez vos expériences

Holiday Extras
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Cliquez pour noter
ou