Travailler chez Financial Ombudsman Service | Glassdoor.ca

Présentation de Financial Ombudsman Service

Vous travaillez ici ? Obtenez un Compte Employeur gratuit
Londres, Angleterre (Royaume-Uni)
De 1 001 à 5 000 employés
2001
Association à but non lucratif
Assistance sociale
Entre 100 et 500 millions $ (CAD) par an
Concurrents

Inconnu

Avis des employés Financial Ombudsman Service

  • Utile (21)

    « A period of serious change »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Employé anonyme
    Ancien employé - Employé anonyme
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Désapprouve le PDG

    J'ai travaillé chez Financial Ombudsman Service à temps plein

    Avantages

    - Involving Work
    - Good benefits

    Inconvénients

    - Poor salary compared to industry
    - Management aren't dealing with change well
    - People being forced into roles they didn't apply for and aren't suited to
    - Culture depends on who your immediate manager is
    - Weak HR

Voir les 619 avis

Photos chez Financial Ombudsman Service

Financial Ombudsman Service photo de : We have a number of employee-led networks and social clubs available for all.
Financial Ombudsman Service photo de : You'll get the opportunity to train and develop your skills
Financial Ombudsman Service photo de : Make use of our facilities such as an on-site gym and subsidised restaurant and cafe.
Financial Ombudsman Service photo de : Work within teams and learn from each other
Financial Ombudsman Service photo de : Modern and open-plan offices in London and Coventry
Afficher toutes les photosTout afficher

Entretiens chez Financial Ombudsman Service

Expérience

Expérience
39%
26%
35%

Obtenir un entretien

Obtenir un entretien
64%
13%
12%
4
4
3

Difficulté

3,0
Moyenne

Difficulté

Difficile
Moyenne
Facile
  1.  

    Entretien de Investigator

    Employé anonyme
    Offre d'embauche acceptée
    Expérience positive
    Difficulté moyenne

    Candidature

    J'ai postulé en ligne. J'ai passé un entretien à Financial Ombudsman Service en août 2020.

    Entretien

    Quite a long but straightforward process. I had 5 steps in total: initial application, verbal reasoning test, telephone interview, case study and finally the face to face (video) interview.

    Questions d'entretien d'embauche

    • What do you think will be the most challenging part of the job?

      Basic competencies, I used the STAR technique to answer. Make sure you know the scenarios in depth because they asked follow-up questions after the initial answer.   Répondre à cette question
Voir les 88 entretiens d'embauche

Prix et distinctions de Financial Ombudsman Service

  • The Mayor's Good Work Standard, The Mayor of London and London Assembly, 2020
  • Top 100 Employer, Stonewall Top 100 Employers Index, 2020
Voir plus

Vous travaillez chez Financial Ombudsman Service ? Partagez vos expériences

Financial Ombudsman Service
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Cliquez pour noter
ou