Travailler chez AlayaCare | Glassdoor.ca

Présentation de AlayaCare

Toronto, ON
De 51 à 200 employés
2014
Entreprise non cotée en bourse
Solutions logicielles et réseau d'entreprise
Ne sait pas / non applicable

AlayaCare – Pourquoi nous rejoindre ?


We Want to Bring Home Care into the Future

AlayaCare is a provider of revolutionary cloud-based home health care software. With an end-to-end solution spanning clinical documentation, back office functionality, client and family portals, remote patient monitoring, and mobile care worker functionality, we offer a platform for agencies to propel towards innovation and home care of the future.

Our Values

At AlayaCare, we measure our success based on the success of our customers. Everything we do is client-focused and we’re constantly striving to exceed our clients’ expectations. We promote our values of:

  • Constant Innovation
  • Client Focus
  • Quality
  • Passion
  • Success
  • Better Outcomes

Join the AlayaCare Team

We love our people. Every single member of our close-knit team is committed to building the best product possible to change the home health care industry. To achieve this ambitious goal, we focus on three key areas:

Team Members Enjoy

  • Comprehensive Benefits
  • Healthy Food and Snacks
  • Ping Pong
  • Offsites and Happy Hours
  • Prime Office Location
  • Opportunity for Growth
  • Unlimited Vacation Policy
  • Supported Learning Program
  • Family Culture

Avis des employés AlayaCare

  • « Excellent endroit pour travailler, plein de défis et d'opportunités. »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Devops - Montréal, QC
    Employé actuel - Devops - Montréal, QC
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez AlayaCare à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    Excellente ambiance de travail, tout le monde s'entraide, la charge de travail et les responsabilités sont adéquates et valorisantes. La compagnie grandit très rapidement en apportant son lot d'opportunités et de défis supplémentaires au point de vue technique et organization ce qui est très motivant. Culture sans blâme, tout le monde fait de son mieux! La compagnie laisse place à l'autonomie professionnelle.

    Inconvénients

    Des problèmes techniques nécessitant une intervention surviennent régulièrement les soirs et parfois les weekends.

Voir les 97 avis

Entretiens chez AlayaCare

Expérience

Expérience
48%
5%
47%

Obtenir un entretien

Obtenir un entretien
64%
12%
12%
6
6

Difficulté

2,5
Moyenne

Difficulté

Difficile
Moyenne
Facile
  1.  

    Entretien de QA Analyst

    Employé anonyme - Montréal, QC
    Offre d'embauche acceptée
    Expérience positive
    Difficulté moyenne

    Candidature

    J'ai postulé en personne. Le processus a pris +2 mois. J'ai passé un entretien à AlayaCare (Montréal, QC).

    Entretien

    After applying online I received a call from HR to discuss the position experience, expected salary and such.

    3 weeks later I have my first interview with the same HR person and the Manager of the QA department. The interview was very casual and easy going. We discussed in more detail my experience and professional aspirations.

    2 weeks after my first interview I have another interview with the QA manager and a Senior Member of the team.

    Questions d'entretien d'embauche

    • Are you familiar with the Gherking format?   1 réponse
Voir les 19 entretiens d'embauche

Prix et distinctions de AlayaCare

  • LinkedIn Top 25 Startups, LinkedIn, 2018
  • Canada’s Top New Growth Companies, Startup 50, 2018
  • The 2018 Periodic Table of Tech in Canada, PwC, 2018
Voir plus

Vous travaillez chez AlayaCare ? Partagez vos expériences

AlayaCare
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Cliquez pour noter
ou