Travailler chez AlayaCare | Glassdoor.ca

Présentation de AlayaCare

Toronto, ON
De 51 à 200 employés
2014
Entreprise non cotée en bourse
Solutions logicielles et réseau d'entreprise
Ne sait pas / non applicable

AlayaCare – Pourquoi nous rejoindre ?


We Want to Bring Home Care into the Future

AlayaCare is a provider of revolutionary cloud-based home health care software. With an end-to-end solution spanning clinical documentation, back office functionality, client and family portals, remote patient monitoring, and mobile care worker functionality, we offer a platform for agencies to propel towards innovation and home care of the future.

Our Values

At AlayaCare, we measure our success based on the success of our customers. Everything we do is client-focused and we’re constantly striving to exceed our clients’ expectations. We promote our values of:

  • Constant Innovation
  • Client Focus
  • Quality
  • Passion
  • Success
  • Better Outcomes

Join the AlayaCare Team

We love our people. Every single member of our close-knit team is committed to building the best product possible to change the home health care industry. To achieve this ambitious goal, we focus on three key areas:

Team Members Enjoy

  • Comprehensive Benefits
  • Healthy Food and Snacks
  • Ping Pong
  • Offsites and Happy Hours
  • Prime Office Location
  • Opportunity for Growth
  • Unlimited Vacation Policy
  • Supported Learning Program
  • Family Culture

Avis sur AlayaCare

  • « Alayacare est une excellente compagnie pour travailler »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Analyste développeur, team leader - Montréal, QC
    Employé actuel - Analyste développeur, team leader - Montréal, QC
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez AlayaCare à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    Travailler chez AlayaCare est une belle expérience. Les autres employés sont jeunes, sociables et très motivés. La compagnie est très transparente et il y a régulièrement des présentations au sujet de la performance de la compagnie et ce que font les autres équipes. La croissance est très rapides et des nouveaux employés sont engagés régulièrement. Il y a des belles possibilités de promotions car il y a de plus en plus de gens et de postes ouverts. Le bureau est situé dans un bon quartier et il est très beau. Le logiciel est énorme et complexe, cela offre des défis diversifiés et permet d'en apprendre sur plusieurs différentes technologies. La haute direction est proche de ses employés et se montre consciente et a l'écoute de nos défis et intérêt.

    Inconvénients

    L'espace est restreint, nous travaillons avec plusieurs équipes dans des grands espaces ouverts avec trop de gens.

Voir les 74 avis

Entretiens chez AlayaCare

Expérience

Expérience
44%
6%
50%

Obtenir un entretien

Obtenir un entretien
68%
8%
8%
8
8

Difficulté

2,5
Moyenne

Difficulté

Difficile
Moyenne
Facile
  1.  

    Entretien de Client Service Associate

    Employé anonyme - Toronto, ON
    Offre d'embauche acceptée
    Expérience positive
    Entretien facile

    Candidature

    J'ai postulé via une recommandation d'un employé. Le processus a pris 3 semaines. J'ai passé un entretien à AlayaCare (Toronto, ON) en juillet 2018.

    Entretien

    I connected with the Director of Growth over a networking app and he put me in touch with the Director of HR through LinkedIn. There was follow up done on my side to ensure that I got an interview, about a week and a bit I would say. The interview entailed a short call from the Talent Acquisition Specialist asking several questions about my passions, past experiences and skill set. This was to determine if I met the basic applicant requirements. The in-person interview took place shortly after that call where the attendees were the Director of HR and the Director of US Operations on the Client Services team. The interviewers were welcoming and warm and the office had a great vibe to it; while waiting I noticed that people were walking with purpose yet very cheery. People seemed to love their jobs; it was refreshing. They were very frank about the needs of the job and clearly outlined the expectations for a new employee within the first 3 months of employment. They also highlighted the importance of their internal culture, the significance of teamwork, and the necessity of being resourceful. This job is not for everybody; it is for determined, passionate individuals who seek to improve themselves daily.

    Questions d'entretien d'embauche

Voir les 16 entretiens d'embauche

Prix et distinctions de AlayaCare

  • LinkedIn Top 25 Startups, LinkedIn, 2018
  • Canada’s Top New Growth Companies, Startup 50, 2018
  • The 2018 Periodic Table of Tech in Canada, PwC, 2018
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