Bureaux de Rogers Communications à Mississauga | Glassdoor

Mississauga, ON de Rogers Communications

Avis - Rogers Communications à Mississauga, ON

  • « Great Employer »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Sales Associate - Mississauga, ON
    Employé actuel - Sales Associate - Mississauga, ON
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Rogers Communications à temps partiel

    Avantages

    It is flexible and you receive excellent compensation

    Inconvénients

    It can be a little too competitive which can sometimes result in stress

Voir les avis

Photos chez Rogers Communications Mississauga, ON

Les employés travaillant chez Rogers Communications Mississauga, ON n'ont posté aucune photo à ce jour.

Activez cette page en publiant un photo. Cela ne prend qu'une seconde, et vos photos sont anonymes.

Partager une photo

Offres d'emploi chez Rogers Communications à Mississauga, ON

salaires Rogers Communications Mississauga, ON

Salaires en $ (CAD)
Moyenne
Min.
Max.
14 $ par an
12 $
15 $
14 $ par an
12 $
15 $
Environ 11 $ - 15 $
11 $
15 $
Environ 11 $ - 15 $
11 $
15 $
Environ 11 $ - 26 $
11 $
26 $
Environ 11 $ - 26 $
11 $
26 $

Entretiens - Rogers Communications à Mississauga, ON

Expérience

Expérience
50%
12%
38%

Obtenir un entretien

Obtenir un entretien
67%
22%
11%

Difficulté

2,3
Moyenne

Difficulté

Difficile
Moyenne
Facile
  1.  

    Entretien de Retail Sales Associate

    Candidat à l'entretien anonyme - Mississauga, ON
    Aucune offre d'embauche
    Expérience négative
    Difficulté moyenne

    Candidature

    J'ai postulé en ligne. Le processus a pris +2 mois. J'ai passé un entretien à Rogers Communications (Mississauga, ON) en novembre 2019.

    Entretien

    Absolutely awful. If you don't have "sales experience", you will not be able to get an interview let alone a job! Despite over a year of applying and being told I was a "good fit" by 2 managers at job fairs, I could not get more than 2 in-store interviews. The process is too long and the qualifications requirements on the website are extremely vague. Nowhere on a requisition does it say, "sales experience preferred" when that is clearly the case! Ultimately, there is too much red tape considering this is an entry level position that typically hires 1st or 2nd year university/college students. If a high paying job requiring multiple technical degrees (Bachelors, Masters, etc) and professional experience had this level of difficulty, I would understand. The fact that an entry level job that pays minimum wage has such a lengthy and ridiculous hiring process is frankly asinine.

    Questions d'entretien d'embauche

    • If you had to choose between doing what's best for the customer or what's best for the company, what would you choose?   1 réponse
Voir les entretiens d'embauche