Questions entretien Customer Service Representative chez next | Glassdoor.ca

Questions entretien Customer Service Representative chez next

Entretiens chez next

8 Avis sur les entretiens

Expérience

Expérience
75%
25%
0%

Obtenir un entretien

Obtenir un entretien
100%

Difficulté

2,6
Moyenne

Difficulté

Difficile
Moyenne
Facile

 

Entretien de Customer Service Representative

Candidat à l'entretien anonyme
Aucune offre d'embauche
Expérience positive
Difficulté moyenne

Candidature

J'ai postulé en ligne. J'ai passé un entretien à next.

Entretien

Telephone Interview with recruiter, numeracy test and video interview . General questions about previous jobs were asked as well as how would you deal with an Irate customer and emotional customer .

Questions d'entretien d'embauche

Autres avis d'entretien pour next

  1.  

    Entretien de Customer Service Representative

    Employé anonyme
    Offre acceptée
    Expérience positive
    Difficulté moyenne

    Entretien

    15 min
    Ask question that how you deal with difficult customer
    How you benefit the company
    How you go extra mile to help customer
    The process take 15 min.the manager was nice and friendly and he motivates and encourages me after every answer

    Questions d'entretien d'embauche


  2.  

    Entretien de Customer Service Representative

    Employé anonyme - Leicester, Angleterre (Royaume-Uni)
    Offre acceptée
    Expérience positive
    Difficulté moyenne

    Candidature

    J'ai postulé en ligne. Le processus a pris 1 jour. J'ai passé un entretien à next (Leicester, Angleterre (Royaume-Uni)) en octobre 2018.

    Entretien

    The day started with some group work and discussions about the company, the brand and what we knew about Next. It was a half day process - a bit like a work trial.
    Following this, we did some real work - answering an email and then we used the telephones and resolved a query. This was followed by a discussion with a gentle "interview" with a departmental manager. We were rewarded with a Next gift voucher.

    Questions d'entretien d'embauche

    • What do you think frustrates customers when they ring us?   1 réponse
  3.  

    Entretien de Customer Service Representative

    Candidat à l'entretien anonyme - Doncaster, Angleterre (Royaume-Uni)
    Aucune offre d'embauche
    Expérience neutre
    Entretien dificile

    Candidature

    J'ai postulé en ligne. Le processus a pris 5 jours. J'ai passé un entretien à next (Doncaster, Angleterre (Royaume-Uni)) en août 2018.

    Entretien

    Applied online got given a telephone interview, lasted around 20 minutes, was told unsuccessful for not being passionate enough. overall thought my answers to the questions were solid however the person conducing the telephone interview didn't.

    Questions d'entretien d'embauche


  4.  

    Entretien de Customer Service Representative

    Candidat à l'entretien anonyme - York, Angleterre (Royaume-Uni)
    Aucune offre d'embauche
    Expérience neutre
    Entretien facile

    Candidature

    J'ai postulé en ligne. Le processus a pris 2 semaines. J'ai passé un entretien à next (York, Angleterre (Royaume-Uni)) en juin 2018.

    Entretien

    Fairly straight forward. Review of skills and quick interview. No offer. Asked me to put an outfit together for a toddler. Was a bit ridiculous if you ask me.

    Questions d'entretien d'embauche


  5.  

    Entretien de Customer Service Representative

    Employé anonyme - Milton Keynes, Angleterre (Royaume-Uni)
    Offre acceptée
    Expérience positive
    Difficulté moyenne

    Candidature

    J'ai postulé en ligne. Le processus a pris 4 semaines. J'ai passé un entretien à next (Milton Keynes, Angleterre (Royaume-Uni)) en septembre 2017.

    Entretien

    Phone call interview with a manager from the store then went in store interview which was 1:1 with a store manager and very straight forward and trial on shop floor before starting working and training on tils

    Questions d'entretien d'embauche


  6.  

    Entretien de Customer Service Representative

    Employé anonyme - Londres, Angleterre (Royaume-Uni)
    Offre acceptée
    Expérience positive
    Entretien facile

    Candidature

    J'ai postulé en ligne. J'ai passé un entretien à next (Londres, Angleterre (Royaume-Uni)) en décembre 2015.

    Entretien

    The interview was casual and I felt at ease straight away. It made me feel confident that I would get the job as I was relaxed and the conversation was easy.

    Questions d'entretien d'embauche


  7. Utile (3)  

    Entretien de Customer Service Representative

    Employé anonyme
    Offre acceptée
    Expérience positive
    Entretien facile

    Candidature

    J'ai postulé en ligne. Le processus a pris une semaine. J'ai passé un entretien à next en septembre 2015.

    Entretien

    Phone call - general questions, asks about previous service provided and received

    Assessment - Maths test
    - Written test replying to unhappy customer
    - Call out to customer

    Got initial call quite quickly, assessment was a week later and got offer the next day. Had to wait to start as training starts at certain times.

    Questions d'entretien d'embauche

    • Good customer service you provided
      Good customer service received
      What do you think is good customer service   Répondre à cette question
Ne manquez aucun emploi que vous aimez
Ajoutez un CV pour postuler facilement à des offres depuis n'importe où. C'est simple à configurer.