Questions d'entretiens pour le poste de Software Development Specialist chez NTT DATA | Glassdoor.ca

Entretiens chez NTT DATA

Difficile
Moyenne
Facile

Entretien de Software Development Specialist

Employé anonyme - New York, NY (États-Unis)
Offre d'embauche acceptée
Difficulté moyenne

Candidature

J'ai postulé en ligne. Le processus a pris 2 semaines. J'ai passé un entretien à NTT DATA (New York, NY (États-Unis)) en mars 2015.

Entretien

Combination technical questions and behavioral interview. the interview process is one phone interview with recruiter and then another phone interview with hiring manager and then one group interview in person.

Autres avis d'entretien pour NTT DATA

Employé anonyme
    Offre d'embauche acceptée
    Entretien facile

Candidature

J'ai postulé en ligne. J'ai passé un entretien à NTT DATA en décembre 2018.

Entretien

Technical phone interview for 1 hour. Technical questions on data warehousing, ETL ,SQL and Oracle data integrator. Few questions related to health care business. Questions on data profiling and performance tuning

Entretien de Software Development Specialist

Candidat à l'entretien anonyme - Bangalore (Inde)
    Offres d'embauche déclinées
    Entretien facile

Candidature

J'ai postulé en ligne. Le processus a pris 2 semaines. J'ai passé un entretien à NTT DATA (Bangalore (Inde)) en juillet 2018.

Entretien

PHONE CALL (technical), Managerial Round, HR. i had applied through a naukri job portal. intially HR called to discuss about Job Description, Notice period, expected salary. then technical round was entirely based on previous job description.

Questions d'entretien d'embauche

Ne manquez aucun emploi que aimez