Questions entretien Flex Consultant chez EN HR solutions | Glassdoor.ca

Aucune offre d'embauche
Expérience négative
Entretien facile

Candidature

J'ai postulé via un recruteur. J'ai passé un entretien à EN HR solutions en juin 2019.

Entretien

Had een eerste gesprek hier gehad als financieel medewerker, helaas was ik het niet geworden, maar ze vonden mij beter passen bij de vacature flexconsultant. Gesprek gehad met de directrice en de flex coordinator. Gesprek van een klein uur gehad, wat ik als zeer prettig ervaarde. Waarna mij werd verteld dat er een terugkoppeling zou worden gegeven over het gesprek. Na een week geen reactie op het gesprek. Nieuwsgierig dat ik ben belde ik ze op, werd er niet opgenomen. En daarna nooit iets van ze gehoord. Dit heb ik nooit in mijn leven meegemaakt. Ronduit asociaal, gelukkig kan ik mn review hier op Glassdoor zetten, zodat dit gedeeld kan worden wat voor onprofessioneel bedrijf dit is.

Questions d'entretien d'embauche

Réponse de EN HR solutions

6 août 2019 – Manager Online

Bedankt voor je review op onze pagina. Wat jammer dat je een vervelende ervaring bij ons hebt gehad. Bij EN HR solutions vinden wij persoonlijk contact erg belangrijk. Graag komen we dan ook in contact om het proces met elkaar te evalueren.

Mocht jij hier ook voor openstaan, zou je ons dan een mail willen sturen met daarin je contactgegevens? Dit kan naar hr@enhrsolutions.nl. Alvast bedankt!

Ne manquez aucun emploi que aimez