Regus- RSE SENIOR chez REGUS | Glassdoor.ca
  1. « RSE SENIOR chez REGUS »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Représentant principal Service clients à Paris
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez Regus à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Possibilités de réinstallation et c'est tout

    Inconvénients

    Votre tâche sera de courir partout avec des tasses de café ou de sourire à certains clients lors d'une réception.

    Regus2014-06-27
  1. « Pretty easy if you know what to do »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    Employé actuel - Community Manager 

    Je travaille chez Regus à temps plein

    Avantages

    Easy days, many locations. Easy to learn systems

    Inconvénients

    No room for growth or pay raises

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    Regus2020-02-13
  2. Utile (1)

    « No Tools or Power to Do Your Job »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Manager 
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez Regus à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Benefits like healthcare and PTO are pretty good, and we get paid days off for all of the major (bank) holidays.

    Inconvénients

    Global/National standards are made to fit every single center despite every center being very different. The building I work in is very outdated and old, but because our lease was negotiated poorly I have no power or budget to make updates or positive changes. Clients frequently complain about things that are legitimate concerns but corporate will not approve any changes that don't have an immediate monetary return. House rules and T&C take all liability off of Regus which upsets clients for good reason, and prices keep going up while services seem to get harder to provide at high quality. So unbelievably frustrating. Avoid trying to work with corporate teams because nobody seems to care about the center-level issues and it takes forever to get any kind of response. Utility bills go unpaid, but the center doesn't have power to just pay overdue bills so it's a headache of getting to the right person so our utilities aren't cut off. For anybody that takes pride in their work, this is a frustrating and hopeless position.

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    Regus2020-02-14

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