Flex Contact Center- Otima empresa | Glassdoor.ca
  1. « Otima empresa »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Negociador De Cobrança à São Paulo, São Paulo
    Recommande
    Point de vue positif

    Je travaille chez Flex Contact Center à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Não atrasa salario e nem benefícios

    Inconvénients

    Tem algumas gestores que deixam a desejar

    Conseils à la direction

    Foca mais em campanhas de incentivo

    Flex Contact Center2019-11-03
  1. « Good company to start, flexible politics. »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Data Scientist à Florianópolis, Santa Catarina
    Recommande
    Point de vue positif

    Je travaille chez Flex Contact Center à temps plein depuis moins d'un an

    Avantages

    Good starting salary in comparison to the market, relatively flexible work time.

    Inconvénients

    Doesn't provide the possibility to do remote working, even for IT. The dress code could be better, for example, it is only possible to use a very specific kind of shorts in the summer if you want to use shorts, and this kind of shorts is very uncomfortable.

    Conseils à la direction

    The IT segment of the company is definitely increasing fast, so I really think the company should start giving more attention to remote work possibilities, which is widely supported in the IT community.

    Flex Contact Center2019-11-23
  2. « Project Manager »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    Employé actuel - Employé anonyme 

    Je travaille chez Flex Contact Center à temps plein

    Avantages

    A good enviroment to work, with great people and amazing team

    Inconvénients

    its a small company and Brazil stay at a critical finances crises

    Flex Contact Center2015-08-19

Découvrez plus d'avis sur Flex Contact Center.