BPM Company- Blij met mijn werkgever | Glassdoor.ca
  1. "Blij met mijn werkgever"

Employé actuel - Consultant

Je travaille chez BPM Company à temps plein depuis plus d'un an

Avantages

Management is open en betrokken. Goede sfeer tussen collega´s onderling. Leuke bedrijfsuitjes en -activiteiten

Inconvénients

Geen specifieke. Algemene van consultancy: reistijd en minder contact met directe collega´s.

BPM Company2018-02-16
  1. "Fijn bedrijf om bij te werken!"

Employé actuel - Senior BPM Consultant à Zeist

Je travaille chez BPM Company à temps partiel depuis plus de 3 ans

Avantages

De sfeer binnen BPM Company is open en heel positief. Collega's helpen elkaar graag en zijn geïnteresseerd in elkaar. Je ziet dat er ook heel weinig verloop qua personeel is. Het management is transparant en eerlijk in de communicatie. Ik werk er graag.

Inconvénients

Bijeenkomsten met de collega's zijn grotendeels in de avonduren in eigen tijd, maar dat zie je eigenlijk altijd bij consultancy bedrijven waar je op de locatie van de klant werkt.

BPM Company2018-02-12
  2. "Detacheerder met oog voor werknemers"

Employé actuel - Employé anonyme

Je travaille chez BPM Company à temps plein depuis plus d'un an

Avantages

BPM company heeft oog voor jou en jouw ontwikkeling. Ik weet dat dat klinkt als een holle marketingfrase, maar in voor dit bedrijf is dat echt waar. Ik ben als nieuweling binnengekomen en kreeg direct de ruimte en het vertrouwen om aan deze nieuwe omgeving te wennen en de benodigde kennis op te doen. Er zijn veel meetings wat kennis wordt uitgewisseld. Daarnaast worden er ook gezellige uitjes georganiseerd, zoals het...

Dérouler

Inconvénients

Doordat je overdag gedetacheerd bent zijn de bijeenkomsten meestal 's avonds. Maar dat hoort er nu eenmaal bij.

Conseils à la direction

Het bedrijf heeft de laatste jaren een onstuimige groei doorgemaakt. Jullie zijn jullie heel goed berust van uitdagingen die nog komen gaan en ik vind het heel goed dat jullie aandacht besteden aan de langetermijnvisie tussen alle dagelijkse beslommeringen.

BPM Company2016-12-17

Découvrez plus d'avis sur BPM Company.