American Express- Challenging, fast-moving and commercially driven. | Glassdoor.ca

Avis d'employés

Avis d'employés

Utile (2)

« Challenging, fast-moving and commercially driven. »

StarStarStarStarStar
  • Équilibre travail/vie privée
  • Culture et valeurs
  • Opportunités de carrière
  • Rémunération et avantages
  • Dirigeants
Employé actuel - Vice President and Senior Counsel - Londres, Angleterre (Royaume-Uni)
Employé actuel - Vice President and Senior Counsel - Londres, Angleterre (Royaume-Uni)
Recommande
Point de vue neutre
Approuve le PDG

Je travaille chez American Express à plein temps (Pendant plus de 5 ans)

Avantages

Genuinely empowered to try new things, to find your own path and speak your mind.

Inconvénients

As a big organisation, consensus on decision-making can be frustrating. But once a decision is made, this momentum can move the organisation very fast.

Conseils à la direction

Communication is the perennial challenge. Great efforts being made, but the need for clarity of direction and leadership will always be there.

Avis d'autres employés

Avis d'autres employés

  1. Utile (1)

    « Senior Engineer II »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Senior Engineer II - Phoenix, AZ (États-Unis)
    Employé actuel - Senior Engineer II - Phoenix, AZ (États-Unis)
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif

    Je travaille chez American Express à plein temps (Pendant plus de 5 ans)

    Avantages

    Good benefits, dedicated staff, diversity of technical environments.

    Inconvénients

    High degree of partisanship/fiefdom among management.

    Conseils à la direction

    Don't forget who your customer is ;-).


  2. « Client Manager »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Client Manager
    Employé actuel - Client Manager
    Recommande
    Point de vue positif

    Je travaille chez American Express à plein temps (Pendant plus de 10 ans)

    Avantages

    Strong benefits, reasonable compensation, good opportunity to advance and a wide variety of positions/divisions available. Many virtual positions

    Inconvénients

    Training is extensive yet actual relevant job skills resources or training is lacking. Cross company pollenation often leads to managers who know little about the role and responsibilities of the team members they lead

    Conseils à la direction

    Help associates with the resources-both personell and systems-to excell

Découvrez plus d'avis sur American Express.

Vous travaillez chez American Express ? Partagez vos expériences

American Express
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Cliquez pour noter
ou