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Avis sur USAA

Mis à jour le 21 juin 2019

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2625 avis trouvés

3.6
ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
65%
Recommander à un ami
73%
Approuvent le PDG
USAA CEO Stuart Parker
Stuart Parker
1006 évaluations
  1. Utile (4)

    « Vice President« 

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Vice President à San Antonio, TX
    Recommande
    Point de vue neutre
    Pas d'avis sur le PDG

    J'ai travaillé chez USAA à plus d'un an

    Avantages

    Mission Oriented Great benefits, 401k Wonderful cafeteria options Strong brand

    Inconvénients

    Unclear accountability Very political Takes too long to get things done People more concerned about relationships than results

    Conseils à la direction

    Get a clear plan for BCC The operating model is poorly executed

    USAA2019-05-30
  2. « Best place to work« 

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Employé anonyme 

    Je travaille chez USAA à temps plein

    Avantages

    Excellent benefits are offered to employees

    Inconvénients

    Not really any ....The Mission makes long hours and intense assignments all worth it!

    USAA2019-05-22
  3. « Standard Call Center with Excellent Benefits« 

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Member Service Representative à Colorado Springs, CO
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez USAA à temps plein plus d'un an

    Avantages

    Pay, yearly bonuses, 401k match, health plan, onsite facilities

    Inconvénients

    Same old call center issues. Management is all over the place and no matter what they say about "doing what's right for the member" you'll get the axe if you follow through.

    Conseils à la direction

    Set the correct expectations om what's required for the job

    USAA2019-06-04
  4. Utile (1)

    « USAA has a great Mission that is easy to get behind. Everything we do centers around our Mission.« 

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Executive Director, Member and Employee Innovation à San Antonio, TX
    Recommande
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez USAA à temps plein depuis plus de 8 ans

    Avantages

    Mission driven and relationship company. Great benefits, competitive pay, good work life balance and amenities

    Inconvénients

    Office politics and sometimes there is a lack of transparency

    USAA2019-05-17
  5. Utile (3)

    « Eh...its ok« 

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Claims Adjuster II à Chesapeake, VA
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez USAA à temps plein depuis plus de 3 ans

    Avantages

    Decent pay. Ample Time off. Great benefits.

    Inconvénients

    Overwhelming work load. Unrealistic expectations. Now adding total loss to adjuster's plates without any pay increase. Turn over from adjusters quitting.

    Conseils à la direction

    Listen to the employees. The employee experience is becoming horrendous.

    USAA2019-05-30
  6. Utile (1)

    « Good first job for a college graduate« 

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Auto Claims Adjuster 
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez USAA à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    benefits, you learn about policies and how contracts work, overall good work experience, opportunities to get involved with organizations within the company

    Inconvénients

    you can experience burn out rather quickly

    USAA2019-05-30
  7. « Seeing what else is out there.« 

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
      Employé actuel - Underwriting Associate à San Antonio, TX

      Je travaille chez USAA à temps plein depuis plus de 8 ans

      Avantages

      Great benefits and nice people.

      Inconvénients

      Nothing comes to mind at the moment.

      USAA2019-05-15
    • Utile (3)

      « imprisoned« 

      ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
      • Équilibre travail/vie privée
      • Culture et valeurs
      • Opportunités de carrière
      • Rémunération et avantages
      • Équipe dirigeante
      Employé actuel - Financial Advisor à Tampa, FL
      Ne recommande pas
      Point de vue neutre
      Pas d'avis sur le PDG

      Je travaille chez USAA à temps plein depuis plus de 3 ans

      Avantages

      They provide good retirement benefits

      Inconvénients

      All over you like white on rice

      Conseils à la direction

      Allow a little more autonomy and create a work environment that is fun and a pleasant place to work

      USAA2019-05-22
    • Utile (2)

      « Great Company, High Stress Job« 

      ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
      • Équilibre travail/vie privée
      • Culture et valeurs
      • Opportunités de carrière
      • Rémunération et avantages
      • Équipe dirigeante
      Employé actuel - Auto Adjuster III à Phoenix, AZ
      Ne recommande pas
      Point de vue positif
      Approuve le PDG

      Je travaille chez USAA à temps plein depuis plus de 3 ans

      Avantages

      Great Pay, Great Benefits, Overtime available, M-F position,

      Inconvénients

      As a auto adjuster you are a glorified call center representative. Take inbound and make outbound calls all day. Metrics make it difficult to have enough time on a claim. If you are not taking inbound calls you are going to lose adherence. It is a fine balancing act

      USAA2019-05-23
    • « Pure Chaos« 

      ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
      • Équilibre travail/vie privée
      • Culture et valeurs
      • Opportunités de carrière
      • Rémunération et avantages
      • Équipe dirigeante
      Ancien employé - Mortgage Loan Officer à Phoenix, AZ
      Ne recommande pas
      Point de vue négatif
      N'approuve pas le PDG

      J'ai travaillé chez USAA à temps plein plus de 3 ans

      Avantages

      -8% Retirement match -Can't really think of anything else to be perfectly honest

      Inconvénients

      -No opportunity to advance beyond call center role, no matter how great you are at your job. -No support or opportunity for developing as a professional. -Mediocre, at best, compensation. -Every 2 weeks there is some new earth-shattering, impossible change you are expected to be stressed out of your mind about. And then it goes away to make way for the new sky-is-falling change. -No thinking, reasoning or common...

      Dérouler

      Conseils à la direction

      Get your head out of the clouds. Try being a front line employee following all the conflicting standards and expectations you set. See what it's like and then ask yourself why anyone would put up with that for any length of time. Actually try to understand what your employees (aka, the people who make you money, if that kind of thing matters, I honestly don't know at this point) are going through.

      USAA2019-06-17
    2625 avis trouvés