Avis de Guest Experience Manager chez Merlin Entertainments | Glassdoor.ca

Avis de : Guest Experience Manager chez Merlin Entertainments

Mis à jour le 7 juil. 2019

Pour filtrer les avis, ou .

3.4
ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
0%
Recommandent à un ami
100%
Approuvent le PDG
Merlin Entertainments CEO Nick Varney
Nick Varney
1 évaluations
  1. Utile (1)

    « Fun place, low pay »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Guest Experience Manager à Kansas City, MO
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Merlin Entertainments à temps plein plus de 3 ans

    Avantages

    Great opportunities to work with guests of all ages.

    Inconvénients

    Low advancement opportunities as they promote from internal leadership programs instead of lower management.

    Conseils à la direction

    If you want to have some fun, go there. If you want to make more for the same amount of work then don't.

    Merlin Entertainments2019-06-28
  2. Utile (1)

    « Fun, but not great senior management. »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Guest Experience Manager à Kansas City, MO
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Pas d'avis sur le PDG

    J'ai travaillé chez Merlin Entertainments à temps plein plus de 3 ans

    Avantages

    Fun environment if you enjoy children.

    Inconvénients

    Poor leadership training for mid level management. Most senior managers only looking to jump to the next role instead of developing their staff.

    Conseils à la direction

    Pay attention to your mid level managers and invest time on their training.

    Merlin Entertainments2019-07-08
  3. Utile (7)

    « Starts good, but if you're an outsider, theyll kick you out. »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Guest Experience Manager à Grapevine, TX
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Pas d'avis sur le PDG

    J'ai travaillé chez Merlin Entertainments à temps plein plus de 5 ans

    Avantages

    Many opportunities to move up. Open to ideas. A large group of different personalities.

    Inconvénients

    Tons of clicks or groups that hurt others that are working hard. Dont like to learn or see both sides of the story. Will undermine you, and lose faith in your ability. Doesn't keep consistent policies between different attractions.

    Merlin Entertainments2018-06-14
3 avis trouvés