Avis sur Jet2.com | Glassdoor.ca

Avis sur Jet2.com

Dernière mise à jour : 14 mars 2019
132 avis

Filtrer

Filtrer


3,4
StarStarStarStarStar
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
Recom­mandent
Approuvent le PDG
Jet2.com CEO Stephen Heapy
Stephen Heapy
71 Évaluations

Avis des employés

Trier: PopulairesÉvaluationDate

  1. « Not bad not so good »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Customer Service Agent - Dub (République tchèque)
    Ancien employé - Customer Service Agent - Dub (République tchèque)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Jet2.com à temps partiel (Moins d'un an)

    Avantages

    Very friendly work environment and helping attitudes of colleagues.

    Inconvénients

    Comparatively slower management system and weaker communication system.

    Conseils à la direction

    Prompt action to be taken in case of any concern raised by Customer Service Agents.


  2. « Passenger service agent »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Employé anonyme
    Ancien employé - Employé anonyme
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Désapprouve le PDG

    J'ai travaillé chez Jet2.com à temps partiel

    Avantages

    Free uniform, free parking, some nice staff

    Inconvénients

    Hours, favouritism, pressure, long hours on your feet

  3. « Great workplace »

    StarStarStarStarStar
    Employé actuel - Employé anonyme
    Employé actuel - Employé anonyme
    Recommande
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Jet2.com à plein temps

    Avantages

    nice colleges which make the day much better

    Inconvénients

    long hours and very unsociable hours


  4. « seasonal PSA »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Passenger Service Agent - Leeds, Angleterre (Royaume-Uni)
    Ancien employé - Passenger Service Agent - Leeds, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Point de vue neutre
    Aucune opinion sur PDG

    J'ai travaillé chez Jet2.com (Moins d'un an)

    Avantages

    great pay, friendly staff, room for growth

    Inconvénients

    unsociable hours, very clicky


  5. Utile (4)

    « Operations Controller »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Operations Controller - Leeds, Angleterre (Royaume-Uni)
    Ancien employé - Operations Controller - Leeds, Angleterre (Royaume-Uni)
    Ne recommande pas
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Jet2.com à temps plein (Moins d'un an)

    Avantages

    Ambitious company with a good focus on the customer

    Inconvénients

    Office workers,your face really has to fit. Very nit-picky about time management and in general some managers haven’t quite grasped the differences between performance management and intimidation!!

    Conseils à la direction

    Have a structured plan in place for all team members where consistency and company ethics and morals are really promoted


  6. Utile (3)

    « Not a great place at all »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Customer Service - Leeds, Angleterre (Royaume-Uni)
    Ancien employé - Customer Service - Leeds, Angleterre (Royaume-Uni)
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Aucune opinion sur PDG

    J'ai travaillé chez Jet2.com à temps plein (Moins d'un an)

    Avantages

    Located close to Leeds city centre so handy for bus and rail services.

    Nice colleagues for the most part,

    Inconvénients

    Treated like children by team leaders who are very young. Very petty lateness policy, for example if you have an otherwise exemplary punctuality record but are 2 mins late, it will be documented and you will have to make it back, despite having to stay 2 mins later at the weekends until they switch off the phone systems.

    The office cleanliness is very poor, which is a shame as the building is actually very nice.

    The training isn't up to much and the systems are archaic. When you ask for help it is rarely given.

    The company sick pay is a very low 10 days per annum, which for a big company is shocking.

    There is a fear culture and only those whose face fit will ever succeed.

    The company benefits are minimal. If you think we got big discounts off holidays, think again.

    Conseils à la direction

    Create a nice atmosphere for your staff and look after them. Happy staff are loyal staff.


  7. Utile (1)

    « Brilliant company »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Employé anonyme
    Employé actuel - Employé anonyme

    Je travaille chez Jet2.com à plein temps

    Avantages

    Great people and a wonderful company to work for

    Inconvénients

    Hard work and unsociable hours

  8. « Good company to work with »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - PSA - Las Palmas de Gran Canaria (Espagne)
    Employé actuel - PSA - Las Palmas de Gran Canaria (Espagne)
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Jet2.com à temps partiel (Moins d'un an)

    Avantages

    I m working as PSA and I still find the job very organized and well paid. The team is great and our manager and supervisors were ex PSA. So you can really have the possibility to grow your career within the company.

    Inconvénients

    I don t have any cons

    Conseils à la direction

    Keep it the hard work


  9. « Management »

    StarStarStarStarStar
    Employé actuel - Supervisor
    Employé actuel - Supervisor

    Je travaille chez Jet2.com à plein temps (Plus de 5 ans)

    Avantages

    Great team to work with

    Inconvénients

    staff travel would be great


  10. Utile (1)

    « Great Job, Last minute changes can be frustrating »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Ancien employé - Airport Customer Helper - Málaga (Espagne)
    Ancien employé - Airport Customer Helper - Málaga (Espagne)
    Recommande
    Point de vue positif
    Désapprouve le PDG

    J'ai travaillé chez Jet2.com à temps plein (Plus d'un an)

    Avantages

    Good Wage
    Often Finish Early
    Great Team Members

    Inconvénients

    Last Minute Changes
    Staying Late For delayed Flights

    Conseils à la direction

    Senior management seem happy to implement changes and "Improvements" but actually have no real idea what happens overseas on a daily basis. New procedures seem to be dreamt up in the comfort of a boardroom with no real consultation of anyone who would actually have an idea about was works and what doesn´t.