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Avis sur HomeServe UK

Mis à jour le 12 juil. 2019

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674 avis trouvés

4.3
ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
85%
Recommandent à un ami
88%
Approuvent le PDG
HomeServe UK CEO Greg Reed
Greg Reed
99 évaluations
  1. "Très bonne entreprise"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Employé anonyme 

    J'ai travaillé chez HomeServe UK à temps partiel moins d'un an

    Avantages

    Entreprise familiale qui se souci de ses employés

    Inconvénients

    Difficile de gravir les échelons

    HomeServe UK2019-04-13
  2. "Great company"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Head of Customer Contact à Leeds, Angleterre
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HomeServe UK à temps plein depuis plus de 3 ans

    Avantages

    Always moving forward, constantly learning and challenged to improve. Absolutely never dull.

    Inconvénients

    Seasonal nature makes it very busy in winter

    Conseils à la direction

    Keep pushing us forward

    HomeServe UK2019-07-12
  3. Utile (2)

    "Best Company I have ever worked for"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Manager à Walsall, Angleterre
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez HomeServe UK à temps plein plus de 5 ans

    Avantages

    There is so much opportunity here for people who have a strong work ethic and you are definitely encouraged to progress and develop within the business. I moved from being a part time advisor following maternity leave to customer service manager with a little stint in Learning & Development in between all in the 6 years that I worked there. They have a wonderful 'home from home' culture and really and truly have...

    Dérouler

    Inconvénients

    Absolutely nothing! great place to work

    Conseils à la direction

    Keep doing what you are doing

    HomeServe UK2019-07-03
  4. Utile (1)

    "Great team"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Employé anonyme 
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HomeServe UK à temps plein depuis plus de 10 ans

    Avantages

    Strong customer culture - genuinely try to 'do the right thing' in all aspects Great to be part of a global, growing Group Thoughts and opinions are listened to and mostly acted upon

    Inconvénients

    Great customer, people and partner focus. Also does a lot for local communities. Environmental focus is lagging behind.

    HomeServe UK2019-06-10
  5. Utile (8)

    "Great Development Opportunities"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Relations Advocate à Preston, North West England, Angleterre
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez HomeServe UK à temps plein depuis plus de 10 ans

    Avantages

    I have been working in HomeServe for over 10 years now and last year I decided to probe developing from my office based role into one of the trades Homeserve work within to become a field based engineer. The support I have received through Greg and other directors, managers etc has been brilliant. Greg has an open door policy which I have used to gain further exposure to other directors within the business, who have...

    Dérouler

    Inconvénients

    no cons come to mind

    Conseils à la direction

    keep up the good work and keep investing in your people

    HomeServe UK2019-05-07
  6. "Good"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Opportunités de carrière
    Employé actuel - Employé anonyme 

    Je travaille chez HomeServe UK à temps plein

    Avantages

    Easy work, nice team, good management

    Inconvénients

    Not much room for progression

    HomeServe UK2019-06-13
  7. Utile (1)

    "Minimal Job security. Large amounts of redundancies made regularly"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Employé anonyme 
    Ne recommande pas
    N'approuve pas le PDG

    J'ai travaillé chez HomeServe UK à temps plein plus d'un an

    Avantages

    Sick pay Money off recreational activities

    Inconvénients

    I've had a lot of time to reflect on my time working for homeserve and I don't mind saying I was one of the many that were made redundant and i'm writing this some 2 months after being made redundant with a clear head: - Lack of understanding of what goes on day-to-day from senior management - This causes issues in understanding time to deliver work - Also means the targets that get set are ludicrous and unattainable...

    Dérouler

    Conseils à la direction

    Chill out with the amount of redundancies Invest in actual sustainable business models (stop being so invested in print activities, it's not the 90s anymore)

    HomeServe UK2019-06-05

    Réponse de HomeServe UK

    June 7, 2019UK CEO

    You’ve lost your job so of course I understand why you wouldn’t be happy although I don't agree with your comments and assertions about HomeServe. I’m just guessing but based on what you said I think you worked for a business that we acquired. The reality is when you put two ...

    Dérouler
  8. "Great place"

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
      Ancien employé - Employé anonyme 
      Point de vue positif
      Pas d'avis sur le PDG

      J'ai travaillé chez HomeServe UK à temps plein plus de 3 ans

      Avantages

      Great leaderships team and care for employees

      Inconvénients

      Based on the outskirts of Walsall

      Conseils à la direction

      None

      HomeServe UK2019-05-20
    • "An engaging and adaptive company"

      ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
      • Équilibre travail/vie privée
      • Culture et valeurs
      • Opportunités de carrière
      • Rémunération et avantages
      • Équipe dirigeante
      Employé actuel - Diary Planner à Banbury, Angleterre
      Recommande
      Point de vue neutre
      Approuve le PDG

      Je travaille chez HomeServe UK à temps plein depuis plus d'un an

      Avantages

      A welcoming business with an very organised training structure

      Inconvénients

      Fast staff turnover due to location in Banbury office

      Conseils à la direction

      You can never communicate too much regarding business changes and expectation

      HomeServe UK2019-05-27
    • Utile (3)

      "Bullying culture, poor management"

      ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
      • Équilibre travail/vie privée
      • Culture et valeurs
      • Opportunités de carrière
      • Rémunération et avantages
      • Équipe dirigeante
      Employé actuel - Engineer à Huddersfield, Angleterre
      Ne recommande pas
      Point de vue neutre
      Pas d'avis sur le PDG

      Je travaille chez HomeServe UK à temps plein depuis plus de 10 ans

      Avantages

      Attending customers houses and sorting there broken boilers out.

      Inconvénients

      Bullying tactics from the very top level rolling down through the tiers of management ultimately to the front line engineers.

      Conseils à la direction

      Absolutely no point in bothering. They do not care and are all just as scared of losing their jobs as the rest of us.

      HomeServe UK2019-06-16

      Réponse de HomeServe UK

      June 25, 2019Director of Field Operations

      It doesn't sound as though your experience of working at HomeServe is what you expect or want but it concerns me that you believe there to be bullying tactics at work. I would suggest you get in touch with me direct to talk. If you are not comfortable to do that then you can ...

      Dérouler
    674 avis trouvés