Avis de Customer Service Specialist chez Best Buy | Glassdoor.ca

Avis de : Customer Service Specialist chez Best Buy

Mis à jour le Oct 3, 2019

Pour filtrer les avis, ou .

355 avis trouvés

3.9
ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
85%
Recommandent à un ami
100%
Approuvent le PDG
Best Buy CEO Corie Barry (no image)
Corie Barry
4 évaluations
  1. « Super emploi pour étudiants »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Customer Service Specialist à Gatineau, QC

    J'ai travaillé chez Best Buy à plus de 8 ans

    Avantages

    Excellent emploi pour un étudiant.

    Inconvénients

    Magasin de détail nécessitant de travailler parfois le soir jusqu'à 21h.

    Best Buy2016-10-14
  2. « Meh, wouldn't recommend. »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Specialist à Vancouver, BC
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Pas d'avis sur le PDG

    J'ai travaillé chez Best Buy à temps plein plus d'un an

    Avantages

    Staff discount, part time and full time benefits

    Inconvénients

    terrible scheduling, can't call in sick because NO ONE to cover, everyone hates working there, lame work environment although they try to make it "fun", always short staffed and therefore customers always complaining about service - head office doesn't give a crap, always making "exceptions" for return policies so customer service is never consistent from one person to the next and repeat customers have different... experiences.

    Dérouler

    Conseils à la direction

    Terrible budget for scheduling/staff on duty, never enough staff. Keep that in mind for stores that receive a lot of traffic. You're losing customers by not having enough staff to attend to them. Make sure your policies are generally consistent.

    Best Buy2017-04-07
  3. « Customer Service Specialist »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Specialist à Mississauga, ON
    Recommande
    Point de vue positif

    J'ai travaillé chez Best Buy à temps partiel plus d'un an

    Avantages

    Friendly staff and management, employee discounts.

    Inconvénients

    politics and bias, suddenly cut back hours

    Best Buy2016-10-02
  4. « Not bad »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Specialist à Toronto, ON
    Recommande

    J'ai travaillé chez Best Buy à temps partiel plus d'un an

    Avantages

    Great coworkers, fun environment, good benefits

    Inconvénients

    Management was horrible, would put you down at any opportunity

    Best Buy2015-08-30
  5. « Customer Service Specialist »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Service Specialist à Montréal, QC
    Recommande
    Point de vue neutre

    Je travaille chez Best Buy à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Employee Price Program as well as the Profit Share for Full-Time employees

    Inconvénients

    Depending on your location the management style will change

    Best Buy2015-06-22
  6. « A good place to start your career in sales and customer service. »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Services Specialist à Toronto, ON
    Recommande
    Point de vue neutre
    Pas d'avis sur le PDG

    Je travaille chez Best Buy à temps plein depuis plus d'un an

    Avantages

    Good mentoring by sales managers, open to work in your choice of sales department, a valuable learning place for people stepping into sales and customer service sector.

    Inconvénients

    Minor issues including non working demo products when showing it to customers, items not easily found in the warehouse, being short on staff on weekdays.

    Conseils à la direction

    Provide tutorials and training to staff on new products coming in the store.

    Best Buy2012-09-04
  7. « Teamwork Environment »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Specialist 
    Recommande
    Point de vue neutre
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Best Buy à temps plein

    Avantages

    Working at Best Buy has encouraged me to work as a team with your fellow co-workers. I am normally a person who likes to work on my own but during busy times of the year when you can't leave your station, sometimes we have to work as a group to provide each customer with exceptional service (especially when the majority of the time working behind the customer service desk, you get some pretty nasty customers).

    Inconvénients

    When you are more of an experienced CSS, it's hard to have someone replace your position when you're wanting the time off.

    Conseils à la direction

    Pay upgrade CSS staff with more experience or train more CSR staff to do both positions.

    Best Buy2016-12-13
  8. « Great employer »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Specialist 
    Recommande
    Point de vue positif

    J'ai travaillé chez Best Buy à temps partiel

    Avantages

    Excellent training and friendly management

    Inconvénients

    A little too focused on individual metrics

    Best Buy2019-10-01
  9. « Pretty decent »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Service Specialist 
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Best Buy à temps partiel depuis moins d'un an

    Avantages

    Good management at least where I am Pay isn't bad You get hours if you want them Benefits are very good. Healthcare is provided even for part time in the near future For a retail chain best buy is actually pretty decent and overall isn't a bad place to work at. If you do retail sales or need an entry level tech support job to get an arbitrary amount of experience to move to an IT job with 1 year experience Best... Buy is about as good as you can get. Geek Squad has no real qualifications to get in so its easy to get your foot in the door with at least something to get your resume going.

    Dérouler

    Inconvénients

    Like most retail outlets your schedule is suck in terms of consistency unless you find a way to skirt around availability requirements, which isn't hard really. For me at least I applied and got hired as sales and got moved to front register due to nonsense at a corporate level. The main positions that really aren't safe from reorg are really just sales.

    Best Buy2019-09-28
  10. « Customer service specialist »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Service Specialist à Humble, TX
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Best Buy à temps partiel depuis moins d'un an

    Avantages

    Great pay, great discount, just all around great place to work

    Inconvénients

    Rude customers can suck but it doesn't happen that often

    Best Buy2019-09-21
355 avis trouvés