Avis de Customer Service Representative chez Aflac | Glassdoor.ca

Avis de : Customer Service Representative chez Aflac

Mis à jour le Sep 26, 2019

Pour filtrer les avis, ou .

25 avis trouvés

2.8
ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
Tendances des évaluationsTendances des évaluations
19%
Recommandent à un ami
94%
Approuvent le PDG
Aflac CEO Dan Amos
Dan Amos
16 évaluations
  1. Utile (1)

    « Be Careful... »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Call Center Customer Service Representative 
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Aflac à temps plein depuis moins d'un an

    Avantages

    Pay is awesome! It feels good to tell people you work at AFLAC. Resources for career development.

    Inconvénients

    Call Center is probably the worst place I have ever worked Production trumps a healthy state of mind. 11am-8pm shift - no work life during the week PLUS there is word about Saturday’s being mandatory for some people. High level stress. Not a lot of support. Seems like you have to jump through SEVERAL hoops just to promote within. Coworkers not very friendly-

    Conseils à la direction

    Management really shouldn’t fill positions in the call center if they are unwilling to assist with demanding calls and confused representatives. We are trying the best we can. Receiving several coaches/ quality checks at one time adds to our stress.

    Aflac2019-09-27
  2. Utile (1)

    « N/a »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    Employé actuel - Customer Service Representative 

    Je travaille chez Aflac à temps plein

    Avantages

    Good pay in the work place

    Inconvénients

    Hours in the work place

    Aflac2019-08-27
  3. Utile (1)

    « Stay away if you can »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Representative II à Columbia, SC
    Ne recommande pas
    Point de vue négatif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Aflac à temps plein plus de 5 ans

    Avantages

    Overtime and employee appreciation week

    Inconvénients

    Unfair hiring processes, bad management

    Conseils à la direction

    Put managers in areas of their expertise

    Aflac2019-09-25
  4. Utile (1)

    « Call center »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Customer Service Representative 

    Je travaille chez Aflac à temps plein

    Avantages

    They do offer overtime sometimes.

    Inconvénients

    Tied down the the phones all day with angry customers and extremely rude agents. They give you things with stipulations on them. “You can have this but you can only use it when they say so.”

    Aflac2019-06-25
  5. « Aflac review »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Representative à Columbus, GA
    Point de vue neutre
    Pas d'avis sur le PDG

    J'ai travaillé chez Aflac à temps plein moins d'un an

    Avantages

    The cafeteria was worth it

    Inconvénients

    CSR and call centers just aren't for me

    Aflac2019-06-27
  6. Utile (1)

    « Great company to work for »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Representative II à Columbus, GA
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Aflac à temps plein plus de 3 ans

    Avantages

    Great incentives, friendly employees, Call center is not open on the weekends

    Inconvénients

    Intrusive and micro-management, shift bidding

    Aflac2019-06-15
  7. Utile (7)

    « Very demanding. Mandatory overtime every week. They act like it is occasional but it is not. »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Representative à Columbus, GA
    Ne recommande pas
    Point de vue neutre
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Aflac à temps plein plus de 3 ans

    Avantages

    Great benefits. Probably the best health plan in the world, no kidding. They feed you often (but you usually have to give up your lunch break and eat at your desk). You do get to help some deserving people through rough times in their life.

    Inconvénients

    Long hours. Rude people both inside and outside the building. Everyone tells on each other. If you do something wrong the other department will go to your supervisor and taddle instead of calling/emailing to let you know what you did and how to do better the next time. This can really hurt you. If you are written up you are put on probation for a year to the day. Meaning no chance for a promotion or the ability to... apply for another job within the company. Second time and you are gone. There is a lot of turn over. My training class had 32 people. Only 3 of us made it through the first year. Very strict. Most people I knew were on anti anxiety/depression meds. Good luck trying to use your time off. Mondays are NEVER approved. It took me three months to get a requested day off. I requested every day off from January through March and had to wait until a Wednesday in March before it was approved.

    Dérouler
    Aflac2019-06-18
  8. Utile (3)

    « Best company to work for »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Customer Service Representative à Columbus, GA
    Recommande
    Point de vue neutre
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Aflac à plus de 5 ans

    Avantages

    The company is wonderful to its employees, i loved working there.

    Inconvénients

    Some of the independent contractors were very rude and hateful

    Conseils à la direction

    Better monitor your field employees, some of them are just awful.

    Aflac2018-10-19
  9. « Wonderful Company To Work For »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Representative à Columbus, GA
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    J'ai travaillé chez Aflac à temps plein plus d'un an

    Avantages

    Treat employees wonderfully. Pay is great.

    Inconvénients

    Difficult to transfer out of call center.

    Aflac2018-07-17
  10. « CSR II »

    ÉtoileÉtoileÉtoileÉtoileÉtoile
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Ancien employé - Customer Service Representative II à Columbus, GA
    Recommande
    Point de vue positif
    Pas d'avis sur le PDG

    J'ai travaillé chez Aflac à temps partiel plus de 3 ans

    Avantages

    Excellent benefits: Primary healthcare, dental, and vision. Retirement savings account, e.g. 401K with a 6% company match. The managers are easy to talk to. The employees are friendly.

    Inconvénients

    It can be difficult to get promoted. Back-to-back incoming calls. Quota is 10 calls per hour.

    Conseils à la direction

    Be truthful regarding why you're not getting promoted when you receive high remarks.

    Aflac2018-02-25
25 avis trouvés